Promote Time



Mulai 1hb sampai 15hb Fer 2013, setiap temujanji akan mendapat sample percuma untuk rasa dengan setiap temujanji.

Rebut lah peluang ini, kerana ANALISA KESIHATAN, turut di berikan secara PERCUMA!

Sunday, February 24, 2013

Nak Kaya Kena Miskin Dulu

Bismillah,

seperti yang hangpa maklum saya baru abis baca buku poor dad, rich dad beberapa hari lalu, dan hari ini saya sambung lagi satu buku berjudul why we want you to be rich, oleh dua pengarng bestseller terhebat donald trump and robert kiyosaki

dah suku saya baca buku ni, buku ni kena baca pelan² sebab di banyak mintak kita berfikir, sedang saya berehat² petang kelmarin saya menonton rancangan World's Richest People di TLC Astro. dalam rancang tu dia bertemu bual mereka yang bergelar jutawan di seluruh dunia termasuk dari Malaysia.
Dalam temu ramah tersebut, perkataan² ini serung keluar dari mulut mereka

  • Sumbangan (Derma)
  • Berfikiran Besar
  • Aset
  • Liability
  • Berseronok
  • Pelaburan
  • Hartanah

Jadi  buat saya berfikir kalau anda hendak jadi kaya atau sudah jadi kaya ciri² di atas. terutama pada pahagian ASET, aset pada mereka bukan harta! anda perlu membaca buku mengenai mereka untuk mengetahui apa itu ASET


Memang hebat dia orang ni, terutama yang di malaysia diam² harta perolehan dalam 380juta iss iss is lasat

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...