Promote Time



Mulai 1hb sampai 15hb Fer 2013, setiap temujanji akan mendapat sample percuma untuk rasa dengan setiap temujanji.

Rebut lah peluang ini, kerana ANALISA KESIHATAN, turut di berikan secara PERCUMA!

Wednesday, November 21, 2012

Nak turun berat badan.. SERIUS KE TAK?

Harap Maklum... Dalam entry kali ini memang banyaaaaakk giler perkataan S.E.R.I.U.S. Sekian!


Dalam Herbalife, wajib kita tanya orang tuh soalan nih...

"Akak serius ke ni nak turun berat badan?"
"Betul ke ni akak SERIUS?"

SERIUS bermaksud..
Tak main-main! Nekad & Tekad! Kuat Semangat! Kental & Displin! Tak mudah putus asa! Rajin dan Dengar Kata! SERIUS GILERRRRRR!!!! NEVER EVER EVER EVER GIVE UP!
 
Haaaaa.... amik kau... itulah dia maksud SERIUS okeh!


So, bila saya tanya
"Serius ke nak turun berat badan?"
Tujuannya adalah.. saya tak naaaaaaaaaaaaaaakk nanti anda baruuu 2 minggu ikut program, dah giveup..
Baru 5 hari ikut program, dah stress..
Baru 10 hari ikut program, dah malas, dah TAK displin, dah TAK konsisten..
Dan ada juga yang menghilangkan diri, menyepi, call TAK jawab, sms TAK reply......

Aduuuuuuuuuhhhh... Sayang nyerrrr...
Sayaaanng sgt sebab you have spend money to buy the program, you bersemangat waja gilergilerrr masa hari pertama dulu.. you yakinnn you boleh.. you excited dan happy dan siap cakap lagi seriussss nak follow program.. TAPI TAPI TAPI.. bila Coach nak call/sms/follow up, susahnyerrrrrrr nak dapat beb... sebab tu saya selalu cakap, saya bukan jual produk sahaja... saya Coach mereka yang seriuss nak result gempak.. Saya sangat sangat saaaaaangat mencari orang yang SERIUS ni sebab hati saya membuak-buak nak tolong mereka! Membuak-buak!!! Macam air panas yang menggelegak tu! Haaaa... tu dia....

Syarat saya cuma simple...
Rajin & Dengar Ikut sahaja cakap Coach! Itu sahaja! Pasti! Yakin! Dengan izin Allah, anda akan berjaya turunkan berat badan! Komfem beb!

Sebagai contoh, kalau saya kata...
"Minum air 6 liter sehari kak..sebab badan akak besaaarr lagi ni! Kena minum 6 liter air, baru cepat turun berat"
"Makan Omega3 tu 8 biji sehari kak,sebab visceral fat akak tinggi sangat ni, di paras Bahaya ni!"
"Pagi-pagi terus minum Aloe Drink 500ml dulu yer kak, bagi perut tu legaaa saja sepanjang hari, cuci usus kita bersih-bersih dengan Aloe Drink"
"Sebelum tidur minum NW tau kak, supaya blood circulation akak jalan lancarrr.. akak pun dapat tidur lenaaaa sangat malam nanti"
"Wajib Breakfast SHAKE every morning kak.. jangan breakfast yang lain plak okeh"

Kalau anda ikuttttt ajer cakap Coach, takde nak soal banyak, tak perlu nak analisa itu ini, insyaAllah pasti berjaya dapat hasilnya! Dengan izin Allah, saya yakin korang boleh dapat badan macam ni cun beb!
Korang semua just TRUST ME! PERCAYA PADA SAYA! PERCAYA PADA DIRI ANDA! STAY FOCUS! STAY POSITIVE!

Herbalife product sudah terbukti yang TERBAIK dalam program pengurusan berat badan! Herbalife is NO.1 WEIGHT MANAGEMENT PRODUCT Bro! No Doubt dah.. 32 years in the business, already in 86 countires worldwide.. More than 70 million customer satisfied.. Sooo, sekarang cuma tinggal diri kita sahaja, bergantung atas sejauh mana kita diri kita ni SERIUS & KONSISTEN & DISPLIN ikut cakap Coach! Sebab hanya Coach anda sahaja yang tahu apa yang terbaik untuk badan anda!

Nak tak saya jadi Coach kamu dan boleh dapat hasil macam dia kat gambar ni?
Syarat saya cuma SERIUS, RAJIN, IKUT CAKAP COACH. Tu sahaja.. simple..

Semoga anda semua berjaya dapat berat badan ideal, dapat kesihatan yang optimun terbaik! InsyaAllah!
 

 
SAYA MENCARI ORANG YANG SERIUS NAK TURUN BERAT BADAN!
CALL/SMS 019-239 5929
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...